Hetast just nu!

29 september, 2012

Gunilla Persson utslängd

Från lyxhotell i Stockholm

Aftonbladet skriver att Hollywoodfrun Gunilla Persson blev utkastad från hotell Diplomaten i Stockholm efter bara en natt. Orsaken enligt Gunilla själv ska ha varit som hon säger: "– De säger att anledningen är det sätt jag behandlar personalen på. Men jag var snäll och vänlig mot han som städade. Jag tror att det är en personlig grej"

Anledningen till att personal skickade upp på rummet var för att hennes dotter Erika 9 år hade spytt. Vilken hon även gör i serien på tv3 också, då Gunilla säger det omtalade citatet: "Det är Gud som gör att du kräks, för han vill att du ska få upp slemmet i halsen så att du kan sjunga bättre.". Så hur mår egentligen den här lilla tjejen, som verkar gå runt och spy titt som tätt...

Var det hela sanningen?
Jag tror såhär istället, att hon varit väldigt jobbig och krävande, klagat på att personalen är inkompetent, lat och okunnig. Det är väl ungefär så hon brukar behandla andra människor i det man sett på tv i serien "Svenska Hollywoodfruar"

Breaking News
Gunilla var med i Filip och Fredrik´s program Breaking News på kanal 5 i torsdags, och därav gjorde hon detta Sverigebesök. Där sas det även att hälften av alla i Sverige älskar henne, medans resterande hälften hatar henne. När jag då läste kommentarerna som svenska folket skrivit på artikeln förväntade jag mig att hälften skulle försvara henne, och hälften skulle som jag skriva att hon behöver söka hjälp. Det konstiga, men ändå inte oväntade var att av alla 54 kommentarer som hade skrivits vid läsade stund så var alla 54 negativa. Alltså 54 som ogillade henne. Så vart är alla de där som "älskar" henne?

Bästa kommentaren
Den bästa kommentaren jag läste var någon som hade skrivit den skulle skicka blommor till personalen för väl utfört arbeta, för att man slängt ut Gunilla från hotellet.


aftonbladet.se/nojesbladet

Inga kommentarer: