Hetast just nu!

16 mars, 2012

Alcatraz - TV Serien

UPPDATERAT!
Alcatraz är en ny påkostad och riktigt bra serie som har börjat sändas i USA.


Jag har sett de 4 första avsnitten nu, och jag längtar till nästa. Nu när Prison Break och Lost är slut (Lost som jag visseligen slutade följa efter 4:e säsonger då det spårad ur helt) så är det här precis vad jag väntat på, en ny spännande serie att följa.


Faktiskt så skulle jag nog säga att Alcatraz är lite av en blandning mellan de 2 serie jag nyss nämnde. Mystiken från Lost och spänningen och adrenalinet från Prison Break.


När serien kommer till Sverige, och då menar jag inte OM den kommer till Sverige för det kommer den garanterat. Men när den kommer är ännu oklart. Men skulle gissa till hösten möjligen, då hela första säsongen har sänts i USA. Tv4 kommer att börja sända Alcatraz från och med annandag påsk!



Avsnitten kan man se på FOX playkanal om man inte känner man vill ladda hem avsnitten eller vänta på Sverigepremiären.

Inga kommentarer: