Hetast just nu!

22 april, 2010

Serietecknare sökes!

Kom på en rolig serieteckning. Ett par som har sex i skogen samtidigt som en ekorre envisas om att den vill ha killens "nötter" att lägga i sitt bo.

Så är det någon som är bra på teckna? Vill ha en bild på ett par som har sex i skogen samtidigt som en ekorre står och drar förtvivlat i killens nötter. Vill ett animationsbolag göra en liten kortfilm av min idé så är ni välkomna att ta kontakt, så kan vi disskutera ett rimligt sjusiffrigt belopp.

Afrobladets egna ihopklipp på idén (utvecklingsstadie)


copyright © 2010
afrobladet.blogspot.com

5 kommentarer:

Cordelia von Klot sa...

Hej! I live in Sweden, but my Swedish is not great yet, please accept English. I am quite fascinated by this project, I particularly like the combination of humour and erotics in drawing. But two questions: This post is from April - is it still on? And: you mention big money - who are you that you can finance such projects? You find something about me and some of my drawings here: http://cvkdrawings.blogspot.com/
would be nice to hear from you,
hälsningar Cordelia

Kingyo sa...

Tja! 7-siffrigt belopp för en bild? Måste ju vara nåt ni dragit upp för skojs skulle eller nåt:P Kul idé annars! Jag är van att rita väldigt skumma saker så kan definitivt tänka mig att teckna detta eller om ni har andra projekt^^ Dock så kommer jag vilja ha betalt, men kan inte tänka mig att det är 7-siffrigt.. :P

Jag är utbildad serietecknare men har inte gjort något genombrott än. Min stil är oftast åt det lite mer sjuka och roliga hållet än väldigt realistiskt.

Skulle ni fundera på nåt som kan tänkas öppna mina ögon så släng iväg ett mail! christoffervargas@hotmail.com

Anonym sa...

Detta var en trevlig artikel att läsa, tack för att du delar det.

Anonym sa...

hey all, I was just checkin’ out this blog and I actually admire the basis of the article, and don't have anything to do, so if anyone wish to to have an engrossing convo about it, please contact me on AIM, my name is heather smith

Afrobladet sa...

Nu har ni missuppfattat det här. It´s a missunderstanding.

Det är inte ni som ska få ett sjusiffrigt belopp, det är vi som säljer idén för ett sjusiffrigt belopp ;)