Hetast just nu!

01 april, 2010

Märkes-underkläder

Kom att tänka på en sak idag när jag tvättade, att fan vad mycket pengar jag lagt ut på märkeskalsonger. Där i tvättkorgen låg flera tusen kronor, bara i kalsonger! Det är lixom någonting som ingen ser eller vet om att jag har på mig, förutom jag själv då. Men ändå ska man köpa boxerkalsonger för minst 200kr styck. Visserliggen kan det vara så att det är bekvämare och så än något 3-pack för 100kr från Ullared, men det är ändå sjukt vilka onödiga pengar.

Tycker ändå Björn Borg's och Frank Dandy's boxerkalsonger är rätt sköna, och för någorluda rätt prislapp. Men däremot tycker jag att Calvin Klein's populära kollektion "365" inte alls är så bekväma. Ändå har jag köp närmare tiotalet av dem, bara för de tilltalat mig i mönster och färger. Har även provat en boxerkalsong från Emporio Armani, och vilken dröm deras resår var, så mjukt! Dock var det redan 2 hål i dem när jag fick dem hemskickade, vilket kan tyckas väldigt konstigt med ett sånt exklusivt märke ändå. Sen har jag provat lite olika märken som tex: Levis, Dolce & Gabbana & Puma, men har inte riktigt fastnat för någon utav dem.

Men ja, det finns många märken kvar att välja bland och prova. Om det nu ska vara så viktigt vad man har för märke, design och färg på kläderna ingen ändå ser. Förutom vid vissa tällfällen då... ;)


By the way. Är du sugen på köpa underkläder, badkläder, morgonrock eller strumpor?
Just nu får alla som uppger koden "spring10" i kassan 10% rabatt hos Uppercut.se. Finns kläder för både tjejer och killar, och alltid fraktfritt. Gör du även köpet via Jello.se så får du 5% rabatt ytterliggare efter den avdragna rabatten på 10%. Det vill säga, handlar du för 500kr så får du först 10% rabatt (50kr rabatt). Då betalar du bara 450kr. Sen får du via Jello 5% rabatt på 450kr, det vill säga 22,5kr rabatt. Ditt köp på 500kr kommer i slutändan kosta 427,5kr.

Inga kommentarer: