Hetast just nu!

30 april, 2010

Parkering med stans bästa utsikt

En 67-årig föraren (en man) fastnade med foten mellan pedalerna i sin Merceders. Bilen fick upp så hög fart att den körde rakt igenom väggen på sjunde våningen i ett parkeringshus i Tulsa, Oklahoma, USA. Eller så hade han bara en extra lång bil som inte fick plats i parkeringsfickan, och då får man väl lösa det på ett enkelt sätt.

Först tänkte jag att det här måste vara ett PR-trick, för bilen ser inte alls skadad ut och bilden ser ut vara dåligt inlippt med photoshop. Hade det varit 1 april idag så hade jag varit säker. Men vissa de tycker ju man även kan luras på 1 maj, ni vet "maj maj måne, jag kan lura dig ända till Skåne". Men det är ju inte 1:a maj först imorgon, så för att ta redan på om det här verkligen var sant så hitta jag det här videoklippet nedan. Så nu är jag mer övertygad om att det är sant (annars har jag blivit riktigt lurad).

Inga kommentarer: