Hetast just nu!

28 april, 2010

Efterlysningar

Hej kära dagbok... Nej... Hej kära blogg... Nej... Hej kära läsare! Det är såhär att jag hittade några bilder på datorn som jag tidigare sparat på produkter jag blivit lite i. Problemet är att jag aldrig vetat vart man kan köpa dem, så om det är någon som vet får ni gärna lägga in en kommentar på inlägget och berätta vad ni vet.

Coca-Cola är så jävla gott ju! Titta på de där glasen, är de inte helt underbara på något vis? De är som ihopskrynklade spypåsar. Eller hur skulle ni förklara designen? Pappåsar kanske är lite trevligare förstås... Hur som helst, vart kan man köpa glasen?

Finns ju typ 1000 olika iskuber man kan göra, men det här tycker jag är bland de mer häftiga. Tänk er att servera kylda drycker med guldtackor till isbitar. Och om jag inte ser fel på bilden så har de även varit så fiffiga att de gjort G'et lite mer likt som ett C, så man kan välja att utläsa det GOLD eller COLD. De är ju så finurliga de där lustigkurrarna som designat isblocken .



För er som inte är så bra på engelska, här kommer därför en översättning så även ni förstår:

GOLD = GULD
COLD = KALLT

Inga kommentarer: