Hetast just nu!

08 januari, 2010

Triss - Plötsligt händer det!

Men det hände inte den här gången... Heller.

Fick en Dubbel Triss idag (bara för jag är så jävla snäll) Men man vinner aldrig något på Triss. Vinner man så är det 25 eller 50 kronor. Jag vet att många tycker det är kul när man vinner 25kr, för då har man i alla fall vunnit något. Men jag hatar att vinna 25 kronor. Inte fan går jag till kiosken köper en Trisslott för 25 kronor, för att sen gå hem och skrapa fram 25 kronor i vinst. Det är helt idiotiskt! Jag vill väl fan inte ha tillbaka pengarna som jag betalade för lotten, då kunde jag lika gärna struntat i att köpa en lott från första början.

Nej, jag kräver att man tar bort vinster som är den samma som inköpspriset, och "ny lott" vinster från alla spel! Lägg in fler 1000kr vinnster istället. Egentligen borde minsta vinsten vara 250kr på Triss, och 100kr på Tia lotter. Allt där under känns så meningslöst att vinna.

Det här är mitt argaste..! Inlägg på bloggen alltså.

Inga kommentarer: