Hetast just nu!

29 december, 2009

Nya planer för bloggen under 2010








Jag har uppmärksammat att större bloggar som NollIQ = Blondinbella och alla de här fjortis videobloggarna har mycket tävlingar och julkalendrar där de delat ut priser.

Och eftersom Afrobladet växer så det knakar i besökare enligt besöksräknaren (det är typ jag som får den bläddra varje gång jag loggar in) så kommer det att hända lite saker att se fram emot här efter nyår. Ska försöka jobba fram en logga för sidan. Sen tänkte jag på om jag skulle ha en tävling också. En Eco tävling, för det är ju rätt inne med miljö och sånt. Det har blivit en marknad i att återvinna saker, både för miljön och för plånboken. Nu tänker ni att ni har ju pantat burkar sen ni var 3 år, så det är ju inget nytt med återvinning. Men jag funderar ändå på en Eco tävling. Priserna har jag inte riktigt gjort klart med ännu. Får se om det kommer in någon sponsor. Annars tänkte jag att lite kottar, granris, och sånt jag kan hitta i skogen blir bra priser. Det kommer bli hur bra som helst, så håll ögonen öppna för tävlingen här i framtiden så ni inte missar tillfället att vinna något från våran egna fina svenska natur!

Inga kommentarer: