Hetast just nu!

11 juni, 2010

Eminem - Recovery (Album)


Eminems skivbolag Aftermath Records skickade ett exemplar av nya skivan till Afrobladet i förrgår, och nu har jag lyssnat igenom det. Ska jag vara ärligt så sitter jag och lyssnar på det fortfarande, det här är bättre än öronvax!

Om ni som jag, och även Eminem själv tyckte att förra album var Eeeeh... Så kan jag lova att det här är någonting helt annat, det här är riktigt bra! Albumets 16 låtar besöks av några riktiga höjdare inom musikvärlden. Rihanna, Pink, Lil Wayne har alla fått vara med på ett hörn i varsina låtar. Och Eminem har som vanligt haft sin mentor Dr Dre i producentstolen.

1. "Cold Wind Blows"
2. "Talkin' 2 Myself" (med Kobe)
3. "On Fire"
4. "Won't Back Down" (med Pink)
5. "W.T.P."
6. "Going Through Changes"
7. "Not Afraid"
8. "Seduction"
9. "No Love" (med Lil Wayne)
10. "Space Bound"
11. "Cinderella Man"
12. "25 To Life"
13 "So Bad"
14. "Almost Famous"
15. "Love the Way You Lie" (med Rihanna)
16. "You're Never Over


För er vanliga dödlingar finns skivan till försäljning i Sverige 22 juni.



Eminem - Not Afraid

Inga kommentarer: